Los bericht bekijken
  #1  
Oud 4 augustus 2009, 21:01
tvb tvb is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2009
Berichten: 1
tvb is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief juridisch/techniek

Hallo allemaal,

Graag een reactie op mijn onderstaande sollicitatiebrief op een WO functie. Elke feedback is welkom !!


Geachte ***,


Hierbij reageer ik op uw artikel op de website van *****, waarin u aangeeft dat geschikte kandidaten kunnen solliciteren naar een functie als **** in opleiding. Na het lezen van de functieomschrijving ben ik van mening dat deze zeer goed bij mij past.

In mijn huidige baan als **** ***** ben ik verantwoordelijk voor alle CE-markeringen van de producten die wij ontwikkelen. Een CE-markering houdt in dat de producten moeten voldoen aan de essentiele eisen van alle europese richtlijnen die van toepassing zijn. Dit is een baan waarbij ik veel ervaring opdoe op technisch en gedeeltelijk op juridisch vlak. Deze combinatie van techniek met recht spreekt mij enorm aan en ik wil me graag hier verder in ontwikkelen. Een volgende carrierestap als *** in opleiding is hiervoor een uitstekende mogelijkheid.

Graag zou ik deze functie nader met u willen bespreken. Als u vragen hebt of een afspraak wilt maken voor een gesprek, kunt u mij telefonisch bereiken op nummer **** of per e-mail op ****. Ik heb, ter referentie, mijn cv bijgesloten.

Graag wacht ik uw reactie af.



Hoogachtend,


*****
Met citaat reageren