Los bericht bekijken
  #2  
Oud 25 augustus 2009, 20:42
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker Planning en Productie

Mijn zegen heb je!

Enige waar ik (maar dat is heel persoonlijk, niet eens als kritiek op te vatten!!) iets anders zou schrijven is de inleiding:

Zoals afgesproken tijdens het prettige telefoongesprek op 24 augustus met mevrouw *****, stuur ik u mijn sollicitatiebrief en Curriculum Vitae. Op de website van uw bedrijf kwam ik de vacature medewerker Planning en Productie tegen; een veelzijdige functie die goed aansluit op mijn werkervaring en waarvoor ik graag in aanmerking wil komen.

Ik zou dat prettige er gewoon uit laten. Maar da's nuchterheid boven alles.
De tweede zin zou ik hebben begonnen met ' De reden om u rechtstreeks te benaderen is de vacature medewerker P en P die ik op uw website aantrof. De veelzijdige functie zoals daar omschreven sluit goed aan op mijn werkervaring.

Verder is alles heel duidelijk, klopt het allemaal wel.

De zin: Daarnaast vind ik het een enorme stimulans om te werken voor een organisatie, die midden in de Limburgse samenleving staat.

gaat er al haast van juit dat je er zit.. Daarnaast zou ik het een enorme stimulans vinden om voor een organisatie te mogen werken die midden in de Limburgse samenleving staat...

Thor.
Met citaat reageren