Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 oktober 2009, 21:07
claudette claudette is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2009
Berichten: 1
claudette is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief telefoniste/receptioniste

Ik weet niet of deze brief goed genoeg is,om te versturen
kan iemand mij hierbij helpen,eventueel tips?





Plaats


Plaats, 4 oktober 2009


Betreft: sollicitatie telefoniste/receptioniste


Geachte heer en/of mevrouw,


Naar aanleiding van uw advertentie op werk.nl, ontvangt u hierbij mijn sollicitatie. Vanwege het “bedrijfnaam, het immense netwerk en het hoog niveau van dienstverlening van bedrijfnaam, ben ik zeer geďnteresseerd in de vacature van Receptioniste.

Ik ben Naam, leeftijd jaar oud en ik heb 11 jaar als telefoniste/receptioniste gewerkt waarvan 1 als hoofdreceptioniste. Gedurende die tijd heb ik met succes een klantenregistratiesysteem opgezet. Mijn dagelijkse taken hielden o.a. in: receptiebeheer, vergaderzalen reserveren, rondleidingen en uitleg geven over de te huren kantoren, ontvangst bezoekers, kantoorartikelen bestellen en het inwerken en coordineren van nieuwe medewerkers.

Verder kan ik over mezelf vertellen dat ik ervaring heb met geautomatiseerde gegevensverwerking, verschillende centrales en uitstekend overweg kan met Word, Excel en Outlook. Ik heb een goede typevaardigheid, ben servicegericht, enthousiast, stressbestendig, communicatief sterk en heb ook gevoel voor humor. Ik ben goed in staat te relativeren, in een complexe werkomgeving het overzicht te bewaren en de juiste prioriteiten te stellen. Verder ben ik hardwerkend, heel netjes, eerlijk en bereid mijn handen uit de mouw te steken indien ik denk dat het ergens nodig is.

Gezien mijn ervaring ben ik ervan overtuigd dat ik een bijdrage kan leveren aan uw bedrijf. In de hoop op een uitnodiging om het een en ander persoonlijk toe te lichten, verblijf ik,


Met vriendelijke groet,


Naam
Adres


bijlagen:
CV
Met citaat reageren