Los bericht bekijken
  #6  
Oud 28 oktober 2009, 18:43
Savah Savah is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2008
Berichten: 13
Savah is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief jeugdzorg: graag commentaar

Beste gast,

WOW! ik ben echt over donderd door jou input. Dit wordt echt de beste brief die ik ooit heb geschreven. Ben wel heel erg benieuwd wat voor beroep jij hebt :P En ik hoop dat de lezer ook denk dat ik een lieve medewerker zal zijn

En Suus, kop op, inspiratie komt vanzelf. Bij mij is het ook pas gekomen door mijn huidige baan. Zij hebben me zo tegen de muur gedrukt dat gelukkig het beste in mij boven komt en niet het slechtse Ik weet niet wat voor inspiratie je zoekt, maar misschien dat ik iets voor je kan doen. Iedergeval bedankt voor je input!

Zo, de laatste wijzigingen aangebracht. Hoop dat het nu zo klopt, want hoe sneller de brief eruit kan, hoe sneller ik weg kan van mijn huidige baan.

Steeds vaker bekruipt mij het gevoel dat ik meer voor de maatschappij zou willen betekenen. Het werken in de jeugdzorg spreekt mij erg aan, mede doordat ik zelf heb meegemaakt hoe belangrijk de zorg en begeleiding voor kinderen kan zijn.

Onlangs heb ik de eerste stap gezet en ben ik begonnen met de opleiding Psychologie aan de Open Universiteit. In het kader van deze opleiding, ben ik nu op zoek naar een baan waarin ik mij verder kan ontwikkelen. Dit is mijn volgende stap. Bij het zien van uw vacature op de website www.werken-bij-jeugdzorg dacht ik: Dit is mijn kans! Daarom solliciteer ik naar de functie van
telefonist/ receptionist, aangezien het gewenste profiel uitstekend aansluit bij mijn ervaring en vaardigheden.

De nauwkeurigheid die ik toepas bij het verwerken van orders, komt bij iedere administratie goed van pas. Door contacten met zowel kopers als account managers, heb ik geleerd servicegericht te zijn en om zo optimaal op hun wensen in te kunnen spelen. Verder ben ik een verantwoordelijk en flexibel persoon met een groot inlevingsvermogen en een gezonde dosis leergierigheid. Daarnaast geeft dit werk me veel voldoening omdat ik het leuk vind mensen te spreken, te ontmoeten en verder te helpen. En om alvast binnen de jeugdzorg mijn steentje bij te dragen. De combinatie met de administratieve werkzaamheden, maakt dat het een veelzijdige functie wordt.

Graag zou ik u in een persoonlijk gesprek mijn ambities en verdere kwaliteiten willen toelichten. Een uitnodiging hiervoor zie ik dan ook met veel belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren