Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 december 2009, 21:09
Kaakie Kaakie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 december 2009
Berichten: 1
Kaakie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie voor Concierge

Hoi mensen,

Graag had ik commentaar gekregen op mijn sollicitatiebrief voor concierge op een scholen gemeenschap.

-------------------------------

Geachte heer XXXXX,

Het bieden van goed onderwijs in een activerende en veilige omgeving zodat elk kind zich kan vormen. Dat is waar uw organisatie voor staat. Dit spreekt mij aan, omdat ook ik het belangrijk vind dat kinderen zich op een veilige manier kunnen ontplooien. Ik ben er van overtuigd dat een baan als conciërge bij ISW goed bij me past.

De afgelopen jaren heb ik gewerkt als chauffeur en administratief medewerker. Daarvoor hield ik me bezig met ICT. In al deze banen vond ik het oplossen van problemen en het klaarstaan voor mijn collega’s en klanten het meest plezierig. Het is me duidelijk geworden dat ik juist van dat aspect mijn beroep wil maken. Mijn humor en open houding zullen ongetwijfeld goed van pas komen in een baan in het leerlingwezen.


Werken bij ISW spreekt me aan, omdat persoonlijke ontwikkeling en betrokkenheid voorop staan. Tijd besteden aan het volgen van cursussen is voor mij dan ook geen enkel probleem. ISW ondersteunt kinderen en volwassenen met de meest uiteenlopende achtergronden. Een uitdaging waaraan ik graag mijn steentje wil bijdragen

Mijn motivatie en vaardigheden zou ik graag verder toelichten tijdens een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,

---------------------------------
Met citaat reageren