Los bericht bekijken
  #13  
Oud 7 januari 2010, 09:29
STUDIEBAANMOE
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Studiebaan: haalbaar een werkgever te vinden die betaalt?

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje mensen! als ik deze forum eerder had gelezen... dan was ik er niet mee in zee gegaan.... ik zit nog maar in het begin van deze achtbaan rit! en net een mail via e-connect naar alle mede studenten verstuurd...

studiebaan haalt je inderdaad binnen: dat je het allemaal aan kan! dat het een eitje moet zijn om een werkgever te vinden....
Ik was allang blij dat ik een HBO opleiding kan gaan volgen! maar studiebaan is echt heel erg pittig. per maand 8 sollicitaties, naast hbo studie, naast fulll-time baan.. .

HIER NU KNIP EN PLAK VAN MIJN E-MAIL:

Hallo mensen!

Om te beginnen alsnog de beste wensen en hopen dat in 2010 van studiebaan af is. Dat een leuke werkgever je studie wilt overnemen....

Ik zou heel graag een mening met jullie willen delen via E-connect. Velen zullen ongetwijfeld in december ook tentamens hebben gehad. Zo had ik op 12 december Management & Organisatie en 21 december een module opdracht dat ingeleverd moest worden van Management & Communicatie. Begin van de maand zijn ik en mijn man ook wezen trouwen!!!! (door de tentamens hebben we er al voor gekozen om niet ver en lang weg te gaan voor een huwelijksreis).
Maar volgend in december nadat de module is ingeleverd vieren we kerst met de bijbehorende voorbereidingen. Last but nog least: Oud en Nieuw!!!!

Mijn mening: om desondanks alle gebeurtenissen in december, slechte arbeidsmarkt maar ook vakantie periodes voor vele gezinnen: Vind ik het teleurstellend dat studiebaan je aan je overeenkomst houd! Ik heb helaas geen 8 uit kunnen sturen, slechts 6 stuks waarvan 2 ervan gelijk een uitnodiging voor op gesprek. Ik ben voor studiebaan: GEZAKT!

Laat jullie mening, tips&tricks horen!

Ben erg benieuwd
Met citaat reageren