Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 februari 2010, 13:57
nora nora is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 februari 2010
Berichten: 1
nora is on a distinguished road
Standaard Graag commentaar: Sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste

Hallo allemaal

Graag ontvang ik jullie eerlijke mening over mijn brief en eventuele aanvullingen.

Groetjes,

Nora



Naam bedrijf ………………..
t.a.v………………………….
Adres ……………………….
Postcode/woonplaats………..

Naam (eigen)………………..
Adres……………………….
Postcode/woonplaats……….

Plaats………….., datum……….. 2010

Betreft: vacature receptioniste/telefoniste


Geachte mevrouw ,

Deze brief schrijf ik naar aanleiding van uw personeelsadvertentie op werk.nl en het daaropvolgend telefoongesprek.
Aangezien ik een dergelijke functie bijzonder ambieer solliciteer ik dan ook van harte naar die positie.

In de afgelopen jaren ben ik met veel plezier het eerste aanspreekpunt en het visitekaartje bij verschillende bedrijven geweest.
Tot voor kort was ik als receptioniste/telefoniste/secretaresse werkzaam bij ………………….
In deze functie heb ik veel ervaring opgedaan in het communiceren met in- en externe contacten.

Graag zou ik een nieuwe uitdaging aangaan in een dynamische werkomgeving waar ik mijn dienstverlenende kwaliteiten kan inzetten.
Ik hou ervan om met mensen te werken, ben spontaan en heb een positieve instelling. Tevens ben ik stressbestendig en kan onder hoge werkdruk goed functioneren.

Met mijn opleiding en ervaring denk ik een goede bijdrage te kunnen leveren aan (….. naam bedrijf….)

Ik hoop dat u na het lezen van mijn brief en curriculum vitae dezelfde mening bent toegedaan en dat ik wordt uitgenodigd voor een gesprek


Met vriendelijke groet,


Bijlage: curriculum Vitae
Met citaat reageren