Discussie: Banksollitatie CV
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 11 maart 2012, 01:26
MisterrT MisterrT is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2012
Berichten: 9
MisterrT is on a distinguished road
Standaard

Dag forumleden,

Ik heb ondertussen mijn motivatiebrief klaar, kunnen jullie heer eens naar kijken of deze geschikt is, niet te lang enz. Het betreft een open sollicatie die in een mail zal verstuurd worden met mijn cv als bijlage. Als bestand is ook nog een aangepaste versie toegevoegd van mijn cv.

Onderwerp: sollicatie corporate banking

Geachte heer of mevrouw,

De slogan 9tolife trok onmiddellijk mijn aandacht en via deze weg wil ik dan ook mijn interesse kenbaar maken om hieraan mee te werken. Ook de mogelijkheid om door te groeien binnen een grote organisatie zoals xxxx die reeds verschillende malen bekroond werd als beste werkgever spreekt me enorm aan. Het uitgerpeide opleidingsaanbod dat XXX aanbiedt is een grote meerwaarde. Ik zou het liefst aan de slag gaan binnen de divisie corporate banking als adviseur of analist.

Na het afstuderen ben ik aan de slag gegaan als auditor bij xxxx waar ik ervaring opgedaan heb binnen de banksector met het auditeren van enkele financiële instellingen en andere middelgrote en grote ondernemingen. Tijdens deze job verwierf ik een dieper inzicht in de verschillende processen binnen het bankwezen zoals kredietverlening, verschillende soorten effecten, ALM management en Basel II rapportering.

Met mijn kennis van het bankwezen en bankproducten, mijn flexibiliteit, doorzettingsvermogen, perfectionisme, zelfstandigheid en leergierigheid denk ik dat ik een geschikte kandidaat ben. Ook mijn ervaring met verschillende bedrijven hoop ik verder te kunnen gebruiken in mijn nieuwe uitdaging.

De banksector heeft mij altijd al enorm geboeid en dit werd herbevestigd tijdens mijn job als auditor. Dit is dan ook de weg die ik wil inslaan voor het verdere verloop van mijn carričre. Ik hoop dan ook dat u me de kans wil geven om deze carričrewending binnen uw bedrijf mogelijk te maken. Graag overtuig ik u van mijn enthousiasme, kennis en leervermogen in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groeten,




xxxx


Bijlage: curriculum vitae
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf banksollicitatie.pdf‎ (33,0 KB, 93x gelezen)
Met citaat reageren