Los bericht bekijken
  #3  
Oud 22 mei 2012, 16:51
kimberly1992 kimberly1992 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 mei 2012
Berichten: 2
kimberly1992 is on a distinguished road
Standaard vraag

hoi hoi, en is deze versie beter? tips en commentaar welkom

Betreft: vacature kassamedewerker 32 uur

Geachte Heer/Mevrouw van der Meer

U zoekt een kassamedewerker en dat is precies de functie die ik zoek. Via deze sollicitatiebrief zal ik u overtuigen waarom ik geschikt ben als kassamedewerker.

Vrolijke en enthousiast ben ik zeker. Heel graag zou ik als kassamedewerker willen werken. De klanten bedien ik met een glimlach en zorg dat ze met een goed gevoel naar huis gaan. Daarom solliciteer ik voor de functie als kassamedewerker.

Al 7 jaar doe ik de richting verkoop op school en ik heb daardoor veel ervaring met in een winkel te staan, kassawerk en klanten te bedienen. Ik zit in België op school en de richting die ik doe heet BSO dit is in Nederland te vergelijken met MBO. Ook heb ik natuurlijk veel stages gelopen. Ik heb dus al bij verschillende kledingwinkels stage gedaan waaronder Esprit en Pimkie. Ook heb ik nog een maand stage gedaan in een reisbureau genaamd Uniglobe. Bij het Adecco uitzendbureau heb ik ook een maand stage gedaan.

Buiten mijn ervaring op school en stages heb ik ook drie en half jaar kassawerk gedaan. Daardoor heb ik dus veel ervaring met de kassa en met geld omgaan. Dit kassawerk deed ik met veel plezier. Ik vind het geweldig om met de klanten om te gaan en om soms een babbeltje met de vaste klanten te maken. Ook heb ik ervaring met de rekken aan te vullen.

Door mijn flexibiliteit is overwerken geen probleem voor mij. Tegen iedereen ben ik altijd vrolijk en vriendelijk. Mijn werk doe ik altijd met veel plezier.

Eind juni haal ik mijn diploma verkoop en vertegenwoordiging en hoop dat ik daarna dan bij u kan beginnen werken als kassamedewerker.

Met vriendelijke groeten,