Los bericht bekijken
  #4  
Oud 13 december 2013, 17:12
my_style my_style is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2011
Berichten: 14
my_style is on a distinguished road
Stuur een bericht via MSN naar my_style
Standaard

Citaat 1: ''Na het lezen van de functieomschrijving en telefonisch contact te hebben gehad werd ik overtuigd om te gaan solliciteren. Ik zal u dan ook in deze brief overtuigen waarom ik de juiste en de geschikte persoon ben voor deze functie.''

Je gebruikt in deze zinnen 2 keer dezelfde woord 'overtuigd'. Mijn suggestie voor tweede zin: In deze brief leg ik u uit waarom ik de juiste en de geschikte persoon ben voor deze functie.

Ik denk dat je in de tweede alinea voldoende over je opleidingen heb verteld. Als je het gevoel heb dat je andere opleidingen van belang kunnen zijn voor de functie, dan zou je dat in je cv kunnen zetten.

Citaat 2: De vacature sluit naar mijn inziens prefect aan bij mijn ervaringen, maar zeker ook bij mijn ambities om verder door te groeien in het bedrijf.

Het woord 'inziens' is dat niet wat te traditioneel? Ik zou het met een ander woord vervangen of de zin anders formuleren.

Alinea twee en drie hoeft je niet samen toe te voegen, omdat het twee verschillende onderwerpen zijn, alinea 2 over je opleiding en alinea 3 over je werkervaring.

Citaat 3: In mijn huidige baan heb ik dagelijks contact met meer als vijftig klanten op een dag.

...met meer ALS vijftig klanten...?? ik zou het zeggen.....met meer dan vijftig klanten...

Ik zal er wel rekening mee houden voor dat je de brief stuurt om de brief nog een keer te lezen...er zitten typefouten in
Met citaat reageren