Los bericht bekijken
  #1  
Oud 22 mei 2014, 12:35
Karen88 Karen88 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 mei 2014
Berichten: 2
Karen88 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medewerker bevolkingsadministratie. Graag commentaar

Hoi allemaal,

Vanwege de bezuinigingen in de zorg wil ik graag solliciteren als administratieve medewerker. Hebben jullie tips voor mij hoe ik mijzelf alsnog het beste kan verkopen met de ervaring die ik heb opgedaan als groepsweker en maatschappelijke werkster ? Zouden jullie zo vriendelijk kunnen zijn en mijn brief beoordelen ?

***
Adres


***, 22 mei 2014


Betreft: sollicitatie Medewerker bevolkingsadministratie


Geachte mevrouw ***,


Hierbij wil ik graag solliciteren naar de functie ‘Medewerker bevolkingsadministratie’ bij *** (een forensisch behandelcentrum).

Als invalkracht binnen *** heb ik ervaring kunnen opdoen door op verschillende groepen te werken. Hieruit heb ik gezien dat het van belang is om een goede contact/communicatie te hebben met alle betrokkenen om efficiënt te werk te gaan. Helaas is er door de bezuinigingen weinig invalwerk en lijkt mij dit een goede gelegenheid om mijn kennis te verbreden en te solliciteren op een andere functie. Deze functie heeft mij interesse gewekt, omdat het werk uitdagend en veelzijdig is.Tevens sta ik indirect dichtbij bij mijn doelgroep en kan ik mijn opgedane ervaring toepassen in dit werk als administratieve medewerker.

Voor deze functie zoekt *** iemand die klantgericht en resultaatgerichtheid te werk gaat. Daarin kan ik mij helemaal vinden, omdat ik klantvriendelijk ben en graag overzicht bewaak om de kwalitiet te waarborgen. In mijn huidige functie als groepswerker ben ik gewend om zowel zelfstandig als in een teamverband in een hoge werkdruk te werken. Ik werk tevens nauwkeurig en ga zorgvuldig om met informatie van cliënten.

Ik omschrijf mijzelf als een accuraat, flexibel en stressbestendig persoon. Door mijn enthousiasme, kennis en werkervaring ben ik ervan overtuigd dat ik een geschikte kandidaat ben voor de betreffende functie. Verder ben ik iemand die nieuwe kennis en vaardigheden snel oppakt en kan toepassen. Kortom, ik heb er vertrouwen in dat ik deze functie snel onder de knie heb.

Ik vertrouw erop dat deze brief en mijn CV u voldoende aanleiding geven om mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Uw reactie zie ik graag met belangstelling tegemoet.


Met vriendelijke groet,


***

Functie: dossiers van de clienten bewaken, zorg dragen voor archivering van relavante stukken en verzending van de gerechtelijke stukken. Registratie en verwerking van financiele transacties. Contactpersoon van diverse ketenpartners.

Eisen: ordelijk en systematisch k werken, accuraat verwerken van gegevens klantgerichtheid, samenwerken, resultaatgerichtheid, professioneel integriteit en oog voor detail.
Met citaat reageren