Los bericht bekijken
  #1  
Oud 25 februari 2008, 22:25
Jupiter Jupiter is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2008
Berichten: 5
Jupiter is on a distinguished road
Standaard Iemand ervaring met HBO Marketing Management?

Hallo,

Ik ben Robin en ik volg een heroriëntatietraject, dat wil zeggen dat ik na een verkeerde keuze (Commerciële Economie) een nieuwe studiekeuze probeer te maken.

Op dit moment zijn mijn ogen gericht op Marketing Management.
Als er iemand is die Marketing Management studeert of studeerde, wilt u dan zo vriendelijk zijn om een aantal van mijn vragen te beantwoorden?

Welke vakken krijg ik als ik Marketing Management ga studeren?
Wat zijn de speerpunten tijdens Marketing Management?
Werk ik tijdens de opleiding vooral zelfstandig of veel in teamverband?
Is wiskunde een belangrijk onderdeel van Marketing Management? Waar is de moeilijkheidsgraad van wiskunde tijdens Marketing Management mee te vergelijken?
Krijg ik tijdens de opleiding te maken met veel tijdsdruk (veel huiswerk, deadlines)?

Dit zijn voorlopig mijn vragen. De vakken die mij tijdens het volgen van de opleiding Commerciële Economie niet bevielen waren trouwens: Bedrijfsadministratie (veel te zwaar), wiskunde (altijd al moeite mee gehad) en Bedrijfseconomie (moeilijk). Het vak Commerciële Economie zelf beviel mij uitstekend, de andere economische vakken waren te zwaar van stof.

Ik hou graag van zelfstandig werken, onderzoeken, dingen ordenen/sorteren en netjes/nauwkeurig werken.
Ik heb een beroepentest gedaan, hier kwam een persoonlijke code uit: CIO (Conventioneel, Intellectueel en Ondernemend).

Jullie kunnen mij ook helpen wanneer jullie Marketing Management niet kennen, welke opleidingen lijken overkomstig met mij wensen?

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Robin
Met citaat reageren