Los bericht bekijken
  #3  
Oud 7 maart 2008, 16:02
Rachi Rachi is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 maart 2008
Berichten: 3
Rachi is on a distinguished road
Standaard Re: Help! Sollicitatie administratief medewerkster

Hans,

Bedankt voor het nakijken van deze brief. Ik hem het aangepast, zou je nog één keer willen kijken of ik alles verwerkt heb.

Bij jouw eerste opmerking, staat dat ik 'en' moet zetten tussen naar en administratief medewerkster. Dat snap ik niet helemaal.



Geachte heer Versteeg,

Op de website van het CWI zag ik uw vacature waarin u op zoek bent naar administratief medewerk(st)er. Via deze brief wil ik graag reageren op deze vacature. Ik heb op uw website gekeken en ben erachter gekomen wat uw organisatie doet. De sociale sfeer die uw organisatie heeft trekt me erg en daarom ben ik geïnteresseerd in deze functie. Ook sluit het functieprofiel goed aan bij mijn kennis en vaardigheden.

Ik ben de laatste tweer jaar parttime werkzaam geweest als commercieel adminstratief medewerkster biji Schoonmaak/Zonweringsbedrijf ..... Binnen dit bedrijf heb ik verschillende administratieve functies vervuld waarbij een dienstverlenende instelling en goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid vereist waren. Mijn voornaamste taken waren het ondersteunen van de manager, het verzorgen van offertes, schriftelijke en telefonische vragen van klanten en collega's afhandelen, correspondentie verzorgen en showroomverkoop.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Van nature ben ik dienstverlenend ingesteld. Ik ben accuraat, geduldig en resultaatgericht.

Ik hoop dat ik mijn sollicitatie in een gesprek kan toelichten.



Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren