Los bericht bekijken
  #3  
Oud 27 augustus 2012, 14:04
Muurbloempje Muurbloempje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 augustus 2012
Berichten: 4
Muurbloempje is on a distinguished road
Standaard

Hoi hoi,

Dankje voor je reactie.
Nou ik ben daar eruit gegooid omdat mijn gesprekken niet goed zouden zijn.
Heb eerder bij callcenters gewerkt. Nog nooit dit meegemaakt. Maar daar al wel vanaf begin een keer een klacht over mij geweest vanuit een klant zo werd er verteld. Ik heb al vanaf begin af aan gevoeld daar dat ze me probeerden weg te werken, joost mag weten waarom.

Maar goed dat heb ik nu dus niet in mijn brief vermeld zie hier onder. Maar wat zeg je dan bij een sollicitatie gesprek? Want ben bang dat me dat ook nekt. Als ik maar ergens weer aan de bak kan, dan heb je weer een goede laatste werk gever zeg maar. Want ik heb altijd niks als lof gekregen over mijn werk. Dat er geen werk was, dat was een ander verhaal zeg maar..

Hier onder de brief.


Geachte mevrouw van Echteld,

Op uw website las ik over de vacature over pedagogisch medewerker.

Sinds mijn afstuderen in 2002 ben ik werkzaam geweest in de kinderopvang/BSO als invalkracht. Ook heb ik diverse korte banen gehad in de kinderopvang. Tussendoor heb ik callcenter werk gedaan omdat ik geen passende baan kon vinden op dat moment.
Voor mijn werkzaamheden bij een verzekeraar. Heb ik gewerkt bij de SKAR.
Op kinderdag verblijven invalwerk gedaan. En op de BSO een groep gedraaid 4 tot 7 jarigen. Hiervoor ook activiteiten verzonnen, gewerkt met thema’s en ook in vakantie’s uitstapjes georganiseerd.

Ik ben iemand die flexibel, geduldig en consequent is. Het werken met jonge kinderen vind ik geweldig om te doen. Knutselen, liedjes zingen, een boekje voorlezen. Of lekker even tutten en knuffelen met de allerkleinsten
In de kinderopvang bied ik kinderen graag de veiligheid en zelfstandigheid om zichzelf te kunnen ontwikkelen op hun eigen tempo, dit is voor ieder kind verschillend.


Met vriendelijke groeten,
(naam even weggehaald)

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren