Los bericht bekijken
  #3  
Oud 18 februari 2014, 10:38
WerkZoekerd WerkZoekerd is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 december 2013
Berichten: 5
WerkZoekerd is on a distinguished road
Standaard nog n vraagje

Hallo Marieke,

Sorry zie nu pas deze reactie. Bedankt daarvoor.
Heb als laatste gewerkt als Heftruckchauffeur en zou dat wel weer willen doen, maar met mn handen werken vind ik ook heel prettig. Als er maar niet teveel sjouwen en staan en lopen aan te pas komt.

Wat ik eigenlijk ook vragen wilde, is moet je dit vermelden in de sollicitatie brief? Dat je de laatste jaren thuis geweest ben en langzaam op moet bouwen? Want voor n fulltime baan hoef ik niet te solliciteren. Zag n leuke baan voor 20 u per week, perfect natuurlijk en de reden om op die baan te solliciteren.

Na een openhartoperatie en revalidatie ben ik juist op zoek naar een baan met niet teveel uren, om het werkproces weer op te bouwen en uw vacature sluit daar prima op aan. Speciaal omdat er doorgroeimogelijkheden zijn, naar hopelijk meer uren in de toekomst. Heb altijd graag met m'n handen gewerkt en ben er erg aan toe om dat weer te kunnen doen.

Dit heb ik neergezet maar nog niet verstuurd, is dit n goed idee of beter van niet?

M vr gr.
WerkZoekerd


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariekevanoosterhout Bekijk bericht
Ik raad je aan dit te vermelden in je cv en geen rare 'poetsmethoden' te gebruiken. Wat is je werkverleden en naar wat voor soort werk ben je nu op zoek?
Met citaat reageren