Los bericht bekijken
  #2  
Oud 16 oktober 2009, 16:09
Ido Ido is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2009
Berichten: 4
Ido is on a distinguished road
Standaard Re: Wat moet ik nou doen...

Je geeft zelf al aan dat het werk wat je momenteel doet een sleur is en dat je dat gemakkelijk afgaat. Je geeft ook aan dat je zit te denken aan leidinggevende of uitvoerende beroepen.

Je moet eerst de keuze voor jezelf maken: wil ik leidinggeven en wil ik dit doen in de sector waar ik nu in werk of een andere sector (je huidige sector heb je natuurlijk de meeste kansen)? Wil je dat dan zijn daar tal van cursussen/ opleidingen voor.

Dat je van jezelf vindt dat je geen held bent in leidinggeven is logisch. Je hebt het waarschijnlijk nog nooit gedaan. Leidinggeven is voornamelijk een vaardigheid die je met kennis kan verbreden/ verdiepen. Je kan het ook veelal leren door het in de praktijk te oefenen.

Vraag ook eens aan je werk of er een mogelijkheid is om hogerop te komen zodat je dus meerdere taken krijgt bij je werk wat je op dit moment doet. Zo kun je bijvoorbeeld je leidinggevende assisteren met zijn taken naast je huidige werkzaamheden. En misschien is er dan in de toekomst een mogelijkheid om leidinggevende te worden.
Met citaat reageren