Los bericht bekijken
  #2  
Oud 6 november 2006, 20:31
mirjam mirjam is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 november 2006
Berichten: 1
mirjam is on a distinguished road
Arrow Re: sollicitatiebrief funcie sociaal pedagogisch werker

Hoi Leoni, ik heb wat feedback voor je brief. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Onderwerp: Sollicitatie functie sociaal pedagogisch werker

Geachte heer/mevrouw,

Na het lezen van de vacature op x voor de functie sociaal pedagogisch werker was ik meteen enthousiast. Dit is de baan waar ik naar op zoek ben. Ik zal u proberen duidelijk te maken waarom. Ik weet niet waarom, maar het "ik zal u proberen duidelijk te maken waarom" ligt niet lekker in het gehoor.

Wat mij in het bijzonder aanspreekt aan de functie is de diversiteit aan cliënten en problemen. Iedere persoon heeft recht op hulp en de begeleiding die ze nodig hebben bij het oplossen van de problemen wil ik graag bieden. Uiteindelijk is mijn doel om de cliënten op eigen benen te laten staan. deze zinnen lopen niet goed, vooral de tweede zin is erg krom.

Door mijn stage bij x heb ik vele crisissituaties meegemaakt. Hierdoor weet ik dat ik in een crisissituatie rustig en gestructureerd te werk ga. Ik kan goed contacten leggen en onderhouden met andere hulpverleningsinstellingen.

Ik werk graag in een team, maar ik kan ook goed zelfstandig werken. Ik ben flexibel en loyaal naar collega’s en de instelling. In een teamoverleg ben ik actief aanwezig om nieuwe ideeen te opperen en mijn mening te geven. klinkt goed

Ik heb een groot doorzettingsvermogen, ben zeer leergierig en meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om de functie te vervullen, te volgen.

Ik hoop dat deze brief uw interesse in mij geprikkeld heeft. Graag wil(de) ik een en ander nader toe (te) lichten in een persoonlijk gesprek. Ik hoop hiervoor uitgenodigd te worden. Voor verdere persoonlijke gegevens verwijs ik u naar mijn C.V. Je hoeft niet naar je c.v. verwijzen, die kun je gewoon als bijlage vermelden. Ik weet dat het heel lastig is, maar je slotzin is nogal standaard, misschien kun je iets spannenders bedenken?


Met vriendelijke groet,





x[/QUOTE]
Met citaat reageren