Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 juli 2018, 08:41
Noortje1982 Noortje1982 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 juli 2018
Berichten: 1
Noortje1982 is on a distinguished road
Standaard Solliciteren na 7 weken bij huidige werkgever, wat zet ik in mijn brief?

Na 1,5 jaar lang solliciteren werd ik in april eindelijk uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. De functie, customer support professional. Ik werd aangenomen, ik was dolblij! Nu na 6 weken is de blijheid flink gezakt, en kom ik bijna iedere avond huilend thuis. Hier wil ik dus niet blijven…

We pakken het solliciteren weer op, maar… bij mijn vorige werkgever heb ik ruim 7,5 jaar gewerkt ( in de zorg) nu werk ik dus pas 7 weken bij deze werkgever. Hoe omschrijf ik op een passende manier in mijn sollicitatiebrief dat deze functie niet aan mijn wensen en verwachtingen voldoet en daarom verder aan het solliciteren ben naar een functie die wel passend is? Wijd ik hier over uit? Of zet ik er totaal niets over in? Hoe omschrijf ik het beste waarom ik weer aan het solliciteren ben? Overigens wil ik de zorg niet meer in, maar een administratieve functie.
Ook vind ik het lastig om in mijn cv te plaatsen wie mijn huidige werkgever is, omdat ik niet wil dat ze gaan informeren en zo mijn werkgever weet dat ik weer aan het solliciteren ben.
Hulp gevraagd dus…
Met citaat reageren