Los bericht bekijken
  #1  
Oud 24 maart 2009, 21:49
moesje moesje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 maart 2009
Berichten: 2
moesje is on a distinguished road
Standaard Is dit een goede brief?

Hallo Allemaal

Ik hoop dat jullie mijn brief zouden willen nakijken, ik hoor graag wat ik zou moeten veranderen. Alvast bedankt.



Betreft : Sollicitatie naar de functie Frontoffice medewerker Burgerzaken

Geachte heer/mevrouw,

Met interesse heb ik de vacature op xxxxxxxxx gelezen en werd meteen enthousiast. De organisatie en de functie spreken mij erg aan. Het lijkt mij een zeer afwisselende en uitdagende baan en dat is precies wat ik zoek in mijn volgende baan.

Door mijn werkervaring als horeca medewerker ben ik flexibel,stressbestendig verder ben ik leergierig ingesteld en bereid indien nodig tot het volgen van cursussen. In mijn huidige werkomgeving ben ik gewend aan het werken met klanten, in alle omstandigheden waardoor ik klantvriendelijk ben. En deze ervaring kan ik natuurlijk goed toepassen in deze functie.

Mijn taken bestonden uit alle werkzaamheden in het restaurant , waardoor mijn kunnen zeer divers is, en ik mij snel aan nieuwe situaties kan aanpassen en daarop beter kan inspelen op de wensen van verschillende klanten.

Al met al denk ik dit allemaal in deze functie te kunnen vinden en te kunnen toepassen. In de bijlage treft u mijn Curriculum Vitae aan.
Ook al heb ik geen ervaring in exact dezelfde soort functie toch zou ik graag mijn enthousiasme voor deze functie persoonlijk komen toelichten.

Met vriendelijke Groeten,
Met citaat reageren