Los bericht bekijken
  #5  
Oud 29 september 2010, 21:24
Etty Etty is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 september 2010
Berichten: 5
Etty is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Ik weet niet of ik volledig ben, aanvullingen welkom, en zeker verbeteringen van mijn bijdrage.
Hopelijk heb je er iets aan.


'enthousiast las ik...' Hier staat in mijn ogen dat je in een enthousiaste stemming was toen je de vacature las. Volgens mij bedoel je dat je enthousiast werd door het lezen ervan.

'Graag overtuig ik u in deze brief waarom ik denk dat ik de allround medewerker ben waarnaar u zoekt.'
Graag overtuig ik u er van dat.... (bijv: ik de allround medewerker ben waarnaar u zoekt). Of bijv: Graag laat ik u met deze brief zien waarom ik denk dat ik...

4 moet je voluit schrijven in een zin (behalve nummers, zoals postcodes).

"Het stressbestendig, secuur en in teamverband kunnen werken werden meteen getest' Werden moet zijn :werd.

'Elke dag was weer een nieuwe waarin je jezelf moest bewijzen.'
Ik zou achter 'nieuwe' het woord 'dag' plaatsen.

'Tevens het werken met een collegiale instelling heb ik verder ontwikkeld.'
Tevens heb ik het werken vanuit een collegiale.....

'de kans gehad '
de kans gekregen

'Hij was elke keer weer blij verrast dat hij zonder zorgen de werkplek kon verlaten.'
Als hij zonder zorgen de werkplek verlaat, kan dat geen verrassing zijn, je bedoelt dat hij bij terugkomst blij verrast was dat het goed was gegaan. 'Elke keer' spreekt dan eerder tegen je, omdat hij natuurlijk van je ging verwachten dat het goed zou gaan, toch:-)?

'Mijn eigen visie is dat je door goede kwaliteit, deskundigheid, service en aandacht voor de klant/verzekerde aan je zal binden en houden.'
Hier mist een woord, 'hen' voor het woordje 'aan' misschien?
Met citaat reageren