Los bericht bekijken
  #6  
Oud 11 januari 2016, 23:11
Kaapel Kaapel is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2015
Berichten: 6
Kaapel is on a distinguished road
Standaard

Vandaag bij de open universiteit de stof in kunnen zien. Ziet er allemaal goed opgebouwd uit. Goede les boeken. Vind het vanzelfs wel een beetje op hbo lijken alleen de stof gaat iets dieper. Het maakt de keuze niet echt makkelijker op.

Een goede hbo opleiding duurt zo 4 jaar en open universiteit 5 tot 6. Het gevaar ligt dat ik na een paar jaar mijn motivatie kan verliezen, maar tegelijk wil ik juist wel het papiertje halen.

kan ik open universiteit aan? haalde 74% nederlands 60% engels en 40% wiskunde score met de voorkennis testen.

Al vind ik mijn Nederlands schrijf niveau ver onder de maat. Daar zal ik vroeg of laat wel iets aan moeten doen.

Uiteindelijk wil ik ook blijven ondernemen en een part time job om juist werkervaring op te bouwen.

Ik ga sowieso eerst een EXIN certificaat of google certificaat halen de komende 6 weken omdat ik eerst op de kortingregeling moet wachten van de opening universiteit. Ondertussen heb ik nog alle nadenk ruimte. Mocht ik toch de gok willen wagen dan bestel ik een startpakket en weet ik tegen de zomer of ik echt door wil gaan anders ja hbo thuisstudie of juist Philips gaan meerdere instroom momenten krijgen.
Met citaat reageren