Los bericht bekijken
  #4  
Oud 8 oktober 2009, 21:28
dirkteur1972 dirkteur1972 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2009
Berichten: 7
dirkteur1972 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie brief brandweer

hallo Rob,

Je spreekt over een preventiecontrolefunctionaris, nu heb ik de functie omschrijving toegevoegd en de werkzaamheden. Misschien hebben we het hier over hetzelfde. Het gaat mij meer om de inhoudelijke functie maar natuurlijk sta ik open voor het uitoefenen van een repressieve functie.

Alvast bedankt voor je reactie.

Je geeft uitvoering aan alle preventieve en controlerende taken inzake de brandveiligheid in en nabij minder complexe bestaande en nieuwbouwplannen, objecten, evenementen en bij de aanvraag van standaard vergunningen. Advisering, toezicht en handhaving inzake de brandveiligheid zijn belangrijke werkzaamheden in jouw functie. Je controleert zelfstandig, instellingen en evenementen. Overtredingen handel je, conform de hiervoor geldende richtlijnen, op correcte wijze mondeling of schriftelijk af. Verder verzorg je de informatieoverdracht vanuit preventie naar preparatie en de repressieve dienst. Tot slot draag je zorg voor de voorlichting met betrekking tot brandpreventie.

Het vervullen van een repressieve functie, bijvoorbeeld brandwacht, is wenselijk
Met citaat reageren