Los bericht bekijken
  #8  
Oud 24 februari 2007, 23:27
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie-bijstand Financial Controller

Ik denk dat je brief zo nog beter is. Succes met je sollicitatie.

Geachte mevrouw XYZ,

Op de website van de Ccvb las ik met grote interesse uw vacature voor een Financial Controller. Graag zou ik mijzelf naar aanleiding hiervan aan u voorstellen.

Na de voltooiing van mijn hogere studies Handels en Financiële wetenschappen was ik acht jaar in dienst van een internationale transportonderneming. Als vertegenwoordiger in het buitenland heb ik gedurende deze tijd flink wat ervaring opgedaan in het administratief en financieel beheer van een buitenlands kantoor. Momenteel overzie ik de activiteiten van een ecologische landbouwonderneming (koffie en citrus) in Panama, Centraal-Amerika. Wegens de lage koffieprijzen gedurende de voorbije jaren werd deze activiteit afgebouwd en dit heeft mij ertoe doen besluiten om te solliciteren naar deze vacature.

De omschrijving van deze functie en ook de stichting spreken mij om diverse redenen aan. De eerste reden is, dat deze betrekking goed aansluit op mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast ben ik vertrouwd met de Latijns-Amerikaanse cultuur en spreek ik vloeiend de Spaanse en Engelse taal. Ook heb ik ervaring met de landbouwsector in tropische landen die gekoppeld is aan biodiversiteit en duurzame ontwikkeling. Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele vaardigheden en beschouw ik mezelf als geschikt om zowel in teamverband als zelfstandig te kunnen werken. Voor een gedetailleerd overzicht van mijn kennis en ervaring verwijs ik u naar mijn CV.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.

Met vriendelijke groet,
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren