Los bericht bekijken
  #2  
Oud 26 juli 2007, 10:05
Caupo Caupo is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 juli 2007
Berichten: 8
Caupo is on a distinguished road
Thumbs down Re: LOI en hbo-opleiding Psychologie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martine1975 Bekijk bericht
Hoi iedereen,

In een andere discussie heb ik verteld dat ik zowel het NTI als het LOI aan een grondig onderzoek heb onderworpen.

Ik was juist van plan om dus bij het LOI te gaan studeren, aangezien zij NVAO geaccrediteerd zijn en claimen hun lesmateriaal in samenwerking met het NIP te hebben samengesteld.

Omdat ik dus best wel een onderzoekertje ben en ook kritisch, heb ik het NIP hierover gebeld.

Het blijkt dat dit dus NIET waar is. De NIP heeft niets te maken met de HBO psychologie en staat ook niet achter deze opleiding.

De NIP heeft het LOI al eerder verzocht om deze informatie van de website te verwijderen en zij vonden het nog kwalijker dat nu ook zelfs hun logo op de brochure staat die ik van de LOI thuisgestuurd heb gekregen.

Dit is dus absoluut misleidende informatie waarmee ik zo naar een consumentenprogramma kan stappen met het verschil dat ik gelukkig geen gedupeerde klant ben die duizenden euro's kwijt is aan een organisatie die in mijn ogen zijn zogenaamde reputatie hiermee ten gronde richt!!

Martine
Dat is knap stom van de LOI zeg. Ze hebben inderdaad een reputatie, die ze zo heel erg snel kwijtraken.
Met citaat reageren