Los bericht bekijken
  #3  
Oud 13 juli 2011, 21:45
Zoeker Zoeker is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 juli 2011
Berichten: 4
Zoeker is on a distinguished road
Standaard

Beste Anon,

Wat ik bedoel met de webredacteur functie is dat er veel jongere jongens en meisjes zijn die meer verstand hebben van techniek en digitale communicatie. Daarnaast zijn de salarissen bij deze functie een stuk lager dan ik u heb (Voel me alleen totaal niet op mijn plek) Ik wil graag groeien en verder komen in mijn carriere maar heb tot nu toe mijn pad niet gevonden. Ik word ouder en mijn financiele verplichtingen groter (huis, kinderen binnenkort, nog geen rijbewijs etc). ik ben nu de digitale kant opgegaan maar heb me er een klein beetje ingebluft (niet heel erg hoor). In deze functie ben ik projectleider van een nieuw op te zetten website maar heb dit nog nooit gedaan. Inmiddels ben ik 34 en ik ben eigenlijk totaal vastgelopen en bang niet verder te komen. Mijn nieuwe werkgever houdt waarschijnlijk op te bestaan binnen nu en een aantal jaar en doorgroeien zit er niet in. Wat ik nu in mijn hoofd heb is dat ik eigenlijk leidinggevende van een klein webteam zo willen worden (hier gaat dat niet lukken en ik heb hier nog weinig kennis van, moet snel meters gaan maken)maar ergens voel ik ook dat ik een totaal andere kant op moet/wil. Kortom cirkeltjes en angst om straaks ergens op een callcentrum te eindigen.

Kortom ik zit vast en ben bang, het beheerst al een aantal jaren mijn leven en ik wil weer eens vertrouwen hebben in de toekomst en rust in mijn hoofd en ruimte om gewoon te genieten van het leven.
Met citaat reageren