Los bericht bekijken
  #4  
Oud 10 februari 2007, 13:54
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatie administratief medewerker

Ik heb de indeling aangepast, is dit een goede volgorde om aan te houden?

Betreft: sollicitatie naar de functie van administratief medewerker


Geachte heer XXX,

Op de site XXX heb ik uw advertentie gelezen waarin u administratieve medewerkers vraagt. Deze vacature heeft mijn interesse gewekt vanwege het werken voor mensen. De persoonlijke service en dienstverlening die hoog in het vaandel staan bij uw bedrijf spreken mij zeer aan.

Tijdens mijn werk als administratief medewerkster heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen. Mijn werkzaamheden hebben bestaan uit onder andere correspondentie, postbehandeling en archivering. Tevens ben ik verantwoordelijk geweest voor het opzetten en uitvoeren van een eenvoudige financiële administratie ten behoeve van een eetpunt voor ouderen.
Ook baliediensten behoorden tot mijn werkzaamheden, waarbij er voor verschillende instellingen telefonische spreekuren werden gehouden. Als eerste aanspreekpunt, was luisteren een belangrijke (of noodzakelijke?)vaardigheid, om zo cliënten goed door te kunnen verwijzen.

Op dit moment ben ik werkzaam als groepsleidster in de kinderopvang. Aangezien ik mijn blikveld wil verruimen, ben ik op zoek naar een andere werkkring.
In mijn huidige werk is het van belang een vertrouwensband op te bouwen met de ouders die hun kinderen naar de opvang brengen. Deze ervaring kan ik inzetten bij uw bedrijf.

Tenslotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.

Voor verdere gegevens over mijn opleiding en werkervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.
Met citaat reageren