Los bericht bekijken
  #7  
Oud 27 juli 2010, 20:04
Alexandra Alexandra is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 25 september 2008
Berichten: 37
Alexandra is on a distinguished road
Standaard Re: Vrije dag opgenomen zonder akkoord van de baas

Dank voor de reacties.

Ik heb nog een vraag, want ik zit nu in een redelijk moeilijke situatie.
Ik weet niet verder wat ik het beste kan doen, vandaar wil ik het hier even kwijt.
De werkgever van mij wil namelijk mijn situatie niet begrijpen.
Ik heb het zo vaak verteld over mijn volgende situatie, maar ze kunnen geen oplossing zoeken.

Ik ga iedere dag met OV naar werk en door werkzaamheden heb ik pech dat ik tijdelijk vanaf deze week met de bus moet reizen i.p.v. met de trein.
Hierdoor duurt het voor mij een dikke 4,5 uur reistijd per dag heen en weer van thuis naar werk en vice versa. Doordat lange reis kan ik eigenlijk niet meer volhouden. Ik ben gestressed door het feit niet alleen omdat het dagelijks een lange reis is voor mij, maar ook het werk vind ik niet leuk of niet passend bij me.
Ik word vaak ziek door de stress en moet me heel vaak ziekmelden omdat ik maagklachten heb.
Ik heb eenmaal een gevoelige maag, dus door de stress en zodra ik thuis laat kom van werk en daardoor te laat eet, dan voel ik me echt duizelig en ziek.

Regelmatig of te veel ziekmelden is natuurlijk geen oplossing.
Ik wil zelf ontslag indienen, maar dat kan niet omdat mijn situatie anders in elkaar zit dan andere mensen. Ik ben een allochtoon en wil in Nederland blijven werken. Zodra ik zelf ontslag neem, dan zit ik in de problemen.
Ik zit dus nu te wachten dat de werkgever zelf mij zou ontslaan.
Want ik wil een andere baan zoeken.
Ik zit niet lekker in mijn vel bij deze baan, ook geen leuke collegas.

Wat kan ik hier aan doen?
Met citaat reageren