Los bericht bekijken
  #4  
Oud 24 april 2013, 14:11
Renatev Renatev is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 26 juli 2012
Berichten: 41
Renatev is on a distinguished road
Standaard

Ik kan me je dilemma voorstellen inderdaad. Als ik het zo lees verwachten ze veel van je. Is het de hele maand 24/7 beschikbaar of wordt er om de beurt consignatiedienst gelopen? Voor het lopen van consignatiedienst moet je nl. meestal binnen een bepaalde tijd aanwezig kunnen zijn. Als je altijd dienst heb zou je nooit ergens spontaan naar toe kunnen gaan in je vrije tijd als dit verder weg is. Dat lijkt me eigenlijk niet kunnen dus zou het kunnen zijn dat je eens per maand een week dienst hebt?

Je krijgt misschien geen vergoeding als je opgeroepen wordt maar krijg je wel een vergoeding voor het lopen van consignatiedienst of zit dit al in bij het brutoloon wat je noemde?

Je zegt al een tijdje thuis te zitten dus zal je momenteel een uitkering krijgen. Als je de baan neemt raak je je uitkering kwijt en zul je deze niet terug krijgen als je uit eigen beweging stopt met deze baan, neem ik aan?

Wel is het zo dat het denk ik makkelijker zoeken is naar een andere job als je werkt. Hoe langer je werkloos thuis zit hoe moeilijker het wordt om iets te vinden. Moeilijke afweging!
Met citaat reageren