Los bericht bekijken
  #2  
Oud 31 mei 2006, 13:30
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie receptioniste, telefoniste

hallo, ik heb een paar opmerkingen: je openingszin is goed, het middenstuk een beetje standaard, niet concreet genoeg.


Geachte mevrouw xxx,


Representatief en klantvriendelijk. (hierna een komma, dit is 1 zin) Deze steekwoorden zijn op mij van toepassing. Daarom solliciteer ik graag naar de functie van receptioniste/telefoniste bij uw bedrijf.

De functie binnen uw organisatie spreekt me erg aan omdat het goed aansluit op mijn reeds opgedane werkervaring. voorbeeld??? bv. als....bij.....Daarnaast geeft dit werk me veel voldoening omdat ik graag mensen te woord sta, zowel persoonlijk als via de telefoon. evt. specifieke kwaliteit of situatie waarin dit zo ervaren werd door anderen.

Ik solliciteer naar een functie als receptioniste omdat ik iemand ben die graag met mensen omgaat en over een goede mate van enthousiasme, zelfstandigheid en creativiteit beschik. Daardoor kan ik werkzaamheden snel oppakken en ben ik zeer leergierig.

Ik hoop dat ik u door middel van deze brief heb overtuigd van mijn geschiktheid en dat u aanleiding ziet mij uit te nodigen voor een gesprek waarin ik mijn brief nader kan toelichten.

Hoogachtend,

veel succes groetjes Nicky
ps. sorry voor de onduidelijke opzet, maar weet niet hoe je letters in kleur krijgt en weet ook niet waarom sommige stukken dik gedrukt zijn.
Met citaat reageren