Los bericht bekijken
  #3  
Oud 21 november 2008, 21:15
Annah Annah is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 november 2008
Berichten: 5
Annah is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief docent farmaceutisch consulent

Hoi Sama, een korte reactie:
- Inderdaad een korte, bondige brief, wat ook mij niet lukt! Pluspunt is ook dat je nieuwsgierig maakt en duidelijk je ervaring en toegevoegde waarde benoemt.
- Probeer in ieder geval te letten op onnodige spaties (bijv. tussen 'op' en 'uw' in de eerste zin, en na Onderwijs Groep voor de komma), en witregels. Niet veel mensen vallen hierover, maar mensen die dat wel zien (waaronder ik) kan dat opvallen, persoonlijk vind ik het wat 'gehaast' staan.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sama Bekijk bericht

Geachte mevrouw./heer ,

Na het lezen van uw advertentie op uw website Capabel Onderwijs Groep , wil ik u via deze brief graag kenbaar maken zeer geďnteresseerd te zijn
in een functie als docent Farmaceutische Patiëntenzorg op uw scholengemeenschap. Tevens ben ik zeer geďnteresseerd in de functie als docent algemene (generieke) vakken
voor de opleiding apothekersassistente en Geneesmiddelen Bereiden locatie Utrecht . Twee zinnen achter elkaar met 'zeer geďnteresseerd' kan wat overdreven overkomen. Probeer de zinnen te combineren: graag kenbaar maken zeer geďnteresseerd te zijn in een functie als ... en .... Of de tweede zin beginnen met: Tevens heb ik interesse in de functie als docent algemene ...


Gedurende mijn HBO studie en ruim 5 jaar werkervaring als apothekers assistente heb ik de hoofddoelen rust, respect en terugkoppeling uitgebreid uitgewerkt. Ik ben er achtergekomen dat deze doelen voor mij erg belangrijk, zo niet onmisbaar, zijn in de functie als docent. Deze doelen zorgen voor een gestructureerde lessituatie waarmee ik goed uit de voeten kan, op deze manier kan ik veel betekenen voor leerlingen. Vakinhoudelijk lijkt het me sterk (zeker voor een sollicitatie als docent) dat je aangeeft wát je de leerlingen dan wilt leren.

Onlangs heb ik mijn HBO diploma farmaceutisch consulent in ontvangst mogen nemen, behaald aan de Saxion Next Hogeschool te Deventer.
Als pasafgestudeerde consulent heb ik een enorme bagage aan kennis en vaardigheden kunnen mee sprokkelen die ik graag verder wil ontwikkelen in mijn toekomstige loopbaan. Misschien een kleine tip van de sluier oplichten door iets van die bagage te noemen? De zin maakt in ieder geval nieuwsgierig en dat is positief, volgens het AIDA model! (Interest!)


Tevens ben ik een rustig, stressbestendig iemand (ben) met zeer veel gedrevenheid, enthousiasme, ondernemingszin en leergierigheid. Ik ben flexibel ingesteldpunt

Ik denk dat ik vanwege mijn ervaring en capaciteiten een aanwinst zal zijn voor uw school. Graag zou ik u hiervan in een persoonlijk gesprek overtuigen.

Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd Curriculum Vitae.




Met vriendelijke groet,

sama xxx


Bijlage: curriculum vitae
Heel veel succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren