Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 januari 2011, 00:04
johanneshendrikus johanneshendrikus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Berichten: 3
johanneshendrikus is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie op een voor mij compleet nieuwe functie

Dag allen,

Heel graag commentaar op deze brief. Metname de spelling en de toon verdiend aandacht.

bedankt,

JH


Sollicitatiebrief


Naam
adres



naam bedrijf
adrew


Betreft: vacature x


x, 28 januari 2011


Geachte heer x,

Bij het lezen van de advertentie op de site van x werd ik direct enthousiast. Dit werd versterkt door het lezen van de brochure: “x” en door het gesprek op uw kantoor van woensdag 26 januari jl..
De inhoud van de functie in combinatie met uw missie en visie heeft mij doen besluiten om te solliciteren op deze vacature.

Wij willen u behandelen zoals wijzelf behandeld willen worden. Dit is ontegenzeggelijk dé kernwaarde waarmee ik momenteel mijn werkzaamheden als x bij het x probeer uit te oefenen. Als relatiebeheerder van x lukt het mij goed om elke x te voorzien van adequate en klantgerichte adviezen en ondersteuning.

De passie en gedrevenheid die ik laat zien in mijn sport, heb ik zeker ook bij het verwerven van competenties die gevraagd worden bij een functie van relatiebeheerder particulier. Heel graag wil ik mij inzetten voor het ‘Unieke’ wat x haar klanten bied.

Hopelijk bent u door het lezen van deze brief en mijn cv net zo enthousiast over mij geworden als ik over de vacature en uw bedrijf.

Ik zie er naar uit om mijn motivatie en mijn competenties toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,

x



Bijlage: Curriculum Vitea
Met citaat reageren