Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 februari 2016, 11:49
El Niño El Niño is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 februari 2016
Berichten: 3
El Niño is on a distinguished road
Standaard Nieuwe baan wel of niet aannemen

Hoi allemaal,


Hieronder wat gegevens over mijzelf:
Ik ben een man 38 jaar oud, heb een vrouw en 2 kinderen. Afgerond HBO technische opleiding.
Totaal 15 jaar werkervaring.

Ik zit met een dilemma.
Momenteel werk ik bij de overheid als beleidsadviseur en verdien 65k per jaar incl. alles. (36 urige werkwerk) Bij huidige werkgever werk ik 7,5 jaar.

Het leek mij weer eens tijd en gezond om een beetje rond te kijken, en zo gezegd zo gedaan.
Ik stuitte begin dit jaar op een leuke vacature bij een commercieel bedrijf.
Na 2 gespreken hebben zij mij een aanbieding gedaan.

Ik krijg aangeboden 63,5k per jaar maar incl. leasauto. (op basis van 36 uur)
Vast contract.

Resumé
Ik heb:
Vast contract, leuk werk, leuke collega's en een manager die mij waardeert.
Flexibele werktijden, ik werk gemiddeld 2 dagen vlakbij huis en de overige 3 dagen heb ik een reistijd van gem. 45 min enkele reis.
Financieel: 65k per jaar. (Reiskosten OV gratis, met auto €65,- per maand)
166 uur vakantiedagen

Ik krijg:
Vast contract, uitdagend werk (denk ik), goede gesprekken gehad, indruk is dat het leuke (jonge) mensen zijn, informeel werksfeer. Standplaats is op 15 min rijden van mijn huis, maar kan ook ingehuurd worden door opdrachtgevers (locatie is nog onbekend)
Financieel 63,5K per jaar(+ leasebudget van €850 per maand)
38 !! dagen vakantie (op basis van 36 uur) (Bouw cao)

Ik heb alle plussen en minnen naast elkaar gezet, maar kom er niet echt uit.
Aan de ene kant ben ik iemand van zekerheid en aan de andere kant wil ik wel een nieuwe uitdaging aangaan.

Financieel (netto) ga ik er zeker op vooruit. Ik heb een privé auto waarmee ik naar mijn werk rijd, die kost mij al gauw een paar honderd € per maand.

Wie o wie kan mij een doorslaggevend advies geven. Wie heeft hier ervaring mee omdat hij/zij toevallig ook zo'n keuze had moeten maken ?
Alvast dank.
Met citaat reageren