Los bericht bekijken
  #5  
Oud 31 oktober 2005, 13:57
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wie wil mijn brief nakijken?

Beste Renaldo,

Het is al een behoorlijk nette brief zo, al is hij nog vrij standaard. Ik ben zo vrij geweest om hem wat te herschrijven. Gebruik wat je aanspreekt, negeer de rest.

---
Naar aanleiding van uw vacature in de Telegraaf van 15 oktober jongstleden solliciteer ik naar de functie van operator. Graag kom ik voor deze functie in aanmerking.

Bij mijn huidige werkgever heb ik ruime ervaring opgedaan op procesgebied. Dit werk doe ik met veel plezier. Ik heb veel verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed zelfstandig werken. Bovendien werk ik erg nauwkeurig.

Ik ben op zoek naar een functie waarin ik een proces kan besturen. De functie spreekt mij aan, omdat ik het leuk vind om een proces te besturen en controles uit te voeren en daarnaast eventueel storingen zelf op te lossen.

Uw bedrijf spreekt mij erg aan, omdat ... Ik denk dat mijn werkervaring die ik tot nu toe heb opgedaan, goed aansluit op de functie. In het bijgesloten curriculum vitae vindt u een overzicht van mijn werkervaring.
Hier mag je zelf nog even aan sleutelen. Geef antwoord op de vragen: waarom reageer je juist op deze vacature? Waarom moeten we juist jou kiezen?

Graag wil ik mijn motivatie toelichten in een gesprek. Ik zie verdere contacten met uw bedrijf met belangstelling tegemoet.
Met citaat reageren