Los bericht bekijken
  #2  
Oud 7 december 2008, 14:58
doro68 doro68 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 december 2008
Berichten: 10
doro68 is on a distinguished road
Standaard Re: bah waarom is het zo moeilijk??

Geachte mevrouw ..,


met interesse heb ik via de Rijnpost vernomen dat er bij u een vacature is ontstaan voor de functie van administratief medewerker. Graag solliciteer ik dan ook op deze vacature.

Mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als zelfstandig, punctueel, verantwoordelijk, betrokken en leergierig. Daarnaast beschik ik over een zeer goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid. Allen eigenschappen die mijns inziens aansluiten bij de functie van administratief medewerker.

De X is volop in ontwikkeling en dat geldt ook voor mij. Na een aantal jaren thuis geweest te zijn wil ik graag een nieuwe uitdaging aangaan.
Het omschreven takenpakket dat tot de functie behoort, spreekt mij erg aan. Ik ben administrief gezien een duizendpoot en ik deins niet terug voor financiële ondersteuning. De kennis die ik in het verleden heb opgedaan, zal ik goed kunnen toepassen en uitbreiden.

.. hier moet nog wat komen, maar ik weet nog even niet wat...


Voor verdere informatie verwijs ik u naar mijn curriculum vitae die u als bijlage aantreft. Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie en hoop van harte dat deze sollicitatie tot een uitnodiging zal leiden.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren