Discussie: Hoe kom ik verder?
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 2 juni 2012, 01:19
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door What Should I Do? Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie.
1e scenario: ben verhuisd uit de plaats van waar ik werk, bewuste keuze om ergens anders een huis te kopen. Daarnaast heb wel een specifieke cursus gevolgd, maar daar hangt geen MBO of HBO aan. Om verder te komen ben ik eigenlijk wel verplicht om dichterbij huis te gaan werken.
Nog een vraag over het 2e en door mij voorgesteld scenario: is NCOI een goed instituut?
Het is altijd een goed idee om door te blijven leren in je vakgebied, maar jij trekt wel erg hard aan het feit dat het geen MBO of HBO label heeft. Die cursus verdient gewoon een plekje op je CV en tegenwoordig vinden werkgevers werkervaring toch meestal belangrijker dan een opleiding, dus je bent zeker niet kansloos. Stel een mooi CV op en begin gewoon met solliciteren in de buurt.

Zoals ik al zei, doorleren is goed, dus als je dit met je reistijd kan combineren, probeer dat dan vooral te doen. Vergelijk het NCOI ook eens met het LOI, NTI en Laudius om een uitgebreider idee van het aanbod aan opleidingen en cursussen te krijgen.
Met citaat reageren