Los bericht bekijken
  #5  
Oud 28 november 2012, 20:50
de Patrick de Patrick is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 82
de Patrick is on a distinguished road
Standaard

Ik heb hem even herschreven. Nu val ik echter toch zelf nog over een aantal woorden waar ik geen goede vervanger voor vind. Ze zijn in kleur aangeduid.

---

Betreft: sollicitatie stage als bediende


Geachte heer XXXXXX,

Op zoek naar een nieuwe stap in mijn loopbaan sprak ik onlangs met een kennis die lange tijd in het notariaat gewerkt heeft. Het contact met mensen die voor belangrijke keuzes in hun leuven staan, spreekt mij erg aan. Bovendien doe ik graag administratief werk.

Na mijn opleiding Bedrijfsbeheer-Rechtspraktijk deed ik inmiddels zes jaar ervaring op op de griffie van [de rechtbank in XXXXX]. Ik draag zorg voor het correcte administratieve verloop van gerechtelijke procedures en verstrek informatie aan partijen en hun advocaten. Ik heb net een begeleide zelfstudiecursus Notarieel Medewerker aangevat om mijn kennis van het familierecht en andere notariële vakgebieden te actualiseren.

Ondertussen ben ik toe aan iets nieuws. Ik doe graag administratief werk en hou van contact met mensen. Een notariaat lijkt mij een boeiende omgeving en het werk sluit aan op mijn huidige job.

In een persoonlijk gesprek vertel ik graag meer over mijn enthousiasme om een stage te volgen in uw notariaat en nadien een carričre in het notariaat uit te bouwen.

Hoogachtend,

[de Patrick]
Met citaat reageren