Discussie: Motiviatiebrief
Los bericht bekijken
  #1  
Oud 29 november 2013, 00:45
riley riley is offline
Lid
 
Geregistreerd: 27 november 2013
Berichten: 7
riley is on a distinguished road
Standaard Motiviatiebrief

vacature is:
Het ontwerpen en het maken van stuurstroomschema’s, situatietekeningen, constructietekeningen, detailtekeningen, vergunningstekeningen en uitvoeringsdocumenten aan de hand van een basisontwerp.
Het verlenen van ondersteuning bij het opstellen van programma van eisen.
Het juist kunnen interpreteren en verwerken van revisie gegevens.
Je maakt kostencalculaties voor (deel)projecten en urenbegrotingen voor het deelgebied detailengineering.
het coördineren van werkzaamheden zoals het controleren van door directe collega’s vervaardigde tekeningen en documenten en het controleren van het werk van externe leveranciers (onderaannemers, tekenbureau ’s).
Verantwoordelijk voor het opstellen van bestekken en rapportages, en het archiveren van technische tekeningen en documenten


Heeft me 1 week geduurd om t te maken. Wat is t toch moeilijk..

Ik wil dat iemand kritisch wees op deze brieft zodat we allemaal een goeie concept kan maken hiervan.

Geachte mevrouw van ,

“De portier is een invalide”, is het eerste wat ik zei toen ik op www.xxx.nl las dat u een detail engineer projects zoekt. Dit is exact de functie waar ik naar ambieerde.

Tijdens mijn carričre als engineer heb ik teamgericht en zelfstandigheid leren werken. Daarnaast hield ik me vooral bezig met een aantal punten dat in de vacature wordt vermeld, zoals het ontwerpen van plan-, vergunningstekeningen alsmede maken van offertes. De belangrijke aandachtspunten waren cijfermatig inzicht, bedrijfsprocessen, en het analyseren van risico’s. De functie detail engineer projects lijkt me daarvoor heel geschikt.

Graag zou ik mijn carričre bij bedrijf willen uitbouwen. bedrijf investeert continu in het vakmanschap, ontplooiingsmogelijkheden en levert kwalitatief goede producten. Werken bij bedrijf lijkt mij heel boeiend.

Als bijlage vindt u mijn cv terug. Ik vertrouw er op het voorgaande voor u een aanleiding is tot een persoonlijk onderhoud.

Hoogachtend,



Bijlage: curriculum vitea
Met citaat reageren