Discussie: Motiviatiebrief
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 30 november 2013, 00:07
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
De opening " de portier is een invalide" is een nederlandse uitdrukking van emotie, enthosiasme ( grepen gelijk).
??

'De portier is een invalide', is de openingszin van het boek 'Nooit meer slapen' van W.F. Hermans.

Citaat:
Kunt u aangeven in kleur wat de fouten zijn?
Hieronder heb ik in het rood aangegeven wat er nog aan je brief verbeterd kan worden.

Geachte mevrouw van ,

“De portier is een invalide”, is het eerste wat ik zei toen ik op www.xxx.nl las dat u een detail engineer projects zoekt. Dit is exact de functie waar ik naar ambieerde.

Tijdens mijn carričre als engineer heb ik teamgericht en zelfstandigheid leren werken. Daarnaast hield ik me vooral bezig met een aantal punten dat in de vacature wordt vermeld, zoals het ontwerpen van plan-, vergunningstekeningen alsmede maken van offertes. De belangrijke aandachtspunten waren cijfermatig inzicht, bedrijfsprocessen, en het analyseren van risico’s. De functie detail engineer projects lijkt me daarvoor heel geschikt.

Graag zou ik mijn carričre bij bedrijf willen uitbouwen. bedrijf investeert continu in het vakmanschap, ontplooiingsmogelijkheden en levert kwalitatief goede producten. Werken bij bedrijf lijkt mij heel boeiend.

Als bijlage vindt u mijn cv terug. Ik vertrouw er op het voorgaande voor u een aanleiding is tot een persoonlijk onderhoud.

Hoogachtend,


Veel succes verder.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren