Los bericht bekijken
  #2  
Oud 27 augustus 2010, 13:45
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Ik kan me voorstellen dat je destijds akkoord bent gegaan met het salaris omdat je weg wilde van produktiewerk (complimenten dat dat gelukt is trouwens!). Dat zet je nu inderdaad wel op een achterstand.

Je wilt graag een succesvolle opleiding (of liever gezegd: kennismaking van 2 dagen) omgezet zien in een salarisverhoging. Ik weet niet precies wat de toegevoegde waarde is van coaching bij een netwerkbeheerder? Ga je collega's coachen?

Je geeft aan dat je een aantal collega's hebt die geen senior zijn, maar meer verdienen, o.a. door lagere opleiding, minder inzet enz. Wat betreft vaardigheden en inzet, is het voor jou heel lastig om dat te beoordelen en zeker geen aanrader om mee te nemen in een gesprek over salarisonderhandelingen.

Wanneer is je volgende officiele functioneringsgesprek? Als het eind dit jaar is, kan je dat gebruiken voor salarisonderhandeling. Dan heb je misschien al de desbetreffende deelcertificaten behaald. Daarnaast kan je de komende maanden gebruiken om op papier te zetten wat je eventueel extra doet of bereikt hebt. Dan heb je 'argumenten' om je salarisvraag te onderbouwen.
Met citaat reageren