Los bericht bekijken
  #9  
Oud 2 december 2011, 12:54
Nines Nines is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 september 2011
Berichten: 11
Nines is on a distinguished road
Standaard

MicheH

De P&O'er vroeg mij of ik wat over mezelf wilde vertellen. Toen ben ik gewoon begonnen dat ik als klein meisje in de achterhoek opgroeide, toen verhuisde. Dat ik rond mijn vijftiende een idee kreeg van wat ik wilde. Dat ik ging studeren om dat doel te realiseren enzovoort. Gewoon een hele korte ronde door mijn leven :P Alleen de highlights genoemd die iets te maken hadden met studie/werk. Niet dat ik op mijn vijftiende vakantiehuisjes heb schoongemaakt, maar wel mijn keuze voor vrijwilligerswerk en een bestuursjaar bijvoorbeeld. Dat kon ik in zo'n vijf tot tien zinnen vertellen en ik denk dat jou dat ook moet lukken. Anders van te voren even oefenen; want oefening baart kunst .
Zorg dat je wat informatie over het bedrijf hebt, zorg dat je ideeën bij de functie hebt en durf ook vragen te stellen. Vraag bijvoorbeeld : goh ik dacht dat mijn functie ongeveer dit en dat inhield; omschrijf ik het dan goed?

Heel erg veel succes met je sollicitatiegesprek volgende week Laat ook even weten hoe dat gegaan is
Met citaat reageren