Los bericht bekijken
  #1  
Oud 28 juli 2009, 22:02
tigger tigger is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Berichten: 7
tigger is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief onderzoeksmedewerker/datamanager

Beste allemaal,

Na een tijdje weer aan t solliciteren, en brieven schrijven is nooit mn sterkste kant geweest. En nu is t helemaal n btje roestig geworden. En ik solliciteer ook naar n andere functie dan ik nu of ooit heb gehad. Juist omdat ik wat anders wil, maar hoe verwoordt ik dat goed en enthousiast?
Dus willen jullie misschien naar mn brief kijken en advies geven?

Alvast heel erg bedankt voor de feedback.


Naam
Adres


Betreft: Sollicitatie naar de functie van onderzoeksmedewerker/datamanager

Plaats, 28 juli 2009

Geachte mevrouw xxxxxxxxx,

Naar aanleiding van uw vacature op de website van xxxxxxxx en aanvullende informatie die ik van dhr xxxxxxx ontving wil ik hierbij solliciteren naar de functie van onderzoeksmedewerker/datamanager.

Toen ik uw advertentie las was ik gelijk enthousiast. Ik mis in mijn huidige werk het contact met mensen, het idee dat je echt wat bereikt met je werk. Na enige jaren ervaring opgedaan te hebben in het laboratorium mis ik in mijn werk datgene waarvoor ik de opleiding ging doen. En dat is een verschil maken, mensen helpen (beetje vaag???) . Om dat te vinden denk ik dat ik een andere richting op moet. En deze baan lijkt me daar uitermate geschikt voor.

Ik wil graag mijn kennis op een andere manier gaan gebruiken en tevens mijn kennis verbreden. Ik denk dat dit een stap verder zal zijn in mijn carričre.
.................................................. ........................... (iets over waarom ik juist bij hun wil werken misschien)

Daarnaast vind ik het erg leuk om een nieuwe dingen te leren, omdat ik mezelf altijd graag verder blijf ontwikkelen. Wat ik in mijn huidige baan zeker geleerd heb is nauwkeurig werken en alles te noteren, dit omdat er gewerkt wordt volgens een zeer strikt kwaliteitssysteem.Verder ben ik iemand die team samenwerking belangrijk vind en ben een prettige persoon om mee samen te werken, collega's kunnen van mij op aan en ik vind een prettige werksfeer belangrijk. Als solist ben ik prima in staat mijn werkzaamheden uit te voeren en een nieuwe situatie maak ik mezelf snel eigen.

Graag kom ik mijn brief en curriculum vitae in een persoonlijk gesprek toelichten.

Met vriendelijke groet,


Naam
Adres


Bijlage: Curriculum vitae


Ik zal morgen zelf ook nog even kritisch kijken, hij is nog niet zoals ik hem wil. Maar ben nu te moe om creatief te zijn.
Met citaat reageren