Los bericht bekijken
  #7  
Oud 3 augustus 2009, 22:12
tigger tigger is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Berichten: 7
tigger is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief onderzoeksmedewerker/datamanager

Heel erg bedankt voor je reactie Angel70. Ik heb een poging gedaan om aan de hand van je feedback mn brief opnieuw goed onder de loep te nemen. Ben ook even helemaal opnieuw begonnen, want heb gemerkt dat mn brieven altijd n btje hetzelfde zijn.

Heb ook nog gekeken op de site van leren.nl en daar geprobeerd de tips te gebruiken.

Ben nu tot het volgende gekomen:

Naar aanleiding van uw vacature op de website van nationale vacaturebank en aanvullende informatie die ik van de heer xxxxxx ontving wil ik hierbij solliciteren naar de functie van onderzoeksmedewerker/datamanager.

Toen ik uw advertentie las was ik gelijk enthousiast. Ik ben een zelfstandig werkende analist die nauwkeurig werkt en altijd de hoogste kwaliteit werk probeert af te leveren. Omdat ik aan meerdere projecten mee werk is het erg belangrijk om met mijn collega's te overleggen en af te stemmen wie wat doet en is het voor mij erg belangrijk om prioriteiten te stellen in mijn werk.

Na het afronden van mijn hbo-opleiding moleculaire biologie heb ik bij twee ziekenhuizen gewerkt en nu 2 jaar bij XXXX als analist.
In mijn huidige baan komt veel administratie kijken, noteren van alle processen is namelijk erg belangrijk. Ik heb hierdoor gemerkt dat ik de administratieve kant van het werk en het uitpuzzelen van problemen erg leuk vind. Het lijkt me erg leuk en interessant om mijn kennis te verbreden buiten het laboratorium. Ik zie dit als een stap verder in mijn carričre.

Wat me aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid om zelfstandig te werken en daarnaast de mogelijkheid om aan de andere kant van onderzoeken te staan. Ik vind het verwerken van resultaten juist het interessante aan het werk. Daarnaast vind ik het erg leuk om een nieuwe dingen te leren, omdat ik het belangrijk vind om mezelf verder te blijven ontwikkelen. Verder ben ik iemand die samenwerking belangrijk vind en kunnen collega's altijd van mij op aan. Als solist ben ik prima in staat mijn werkzaamheden uit te voeren en een nieuwe situatie maak ik mezelf snel eigen.

Graag kom ik mijn brief en curriculum vitae in een persoonlijk gesprek toelichten.

Met vriendelijke groet,

Zou dit kunnen zo? Of mis ik nog iets?

Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie feedback.
Met citaat reageren