Los bericht bekijken
  #4  
Oud 23 oktober 2012, 10:14
Aurelie Aurelie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 17
Aurelie is on a distinguished road
Standaard

een glimlach van herkenning kwam net op mijn gezicht toen ik je berichtje las. Ik heb zelf ook een pedagogische opleiding gedaan en in de kinderopvang gewerkt. Wat ik afschuwelijk vond. Ik heb ook een commerciele opleiding gedaan en in het bedrijfsleven een beetje ervaring opgedaan en wil daar graag naar terug. Maar hoe zit dat bij jou? Waarom wil je opeens helemaal uit de welzijnshoek vandaan? Er is immers meer dan kinderopvang alleen.
Je hebt qua bijbanen ed geen ervaring met kantoorwerk, waarom denk je opeens(?) dat dat het voor je is?

Citaat:
Het liefst zou ik de uitgeverskant opgaan, maar dat is erg lastig zonder ervaring of diploma.
Citaat:
Ik zoek een baan, omdat ik inmiddels vaste lasten heb waarvoor ik toch ergens geld vandaan moet halen.
als je bij een uitgeverij wilt komen te werken zou je het kunnen proberen met vrijwilligerswerk om ervaring op te doen (ze nemen daar in deze tijd natuurlijk niemand aan zonder ervaring) maar omdat je een een baan zoekt ivm de inkomsten is mijn enige tip om te beginnen met klantenservice werk, dat is het enige werk achter een bureau waar ze momenteel niet jaren ervaring voor vragen (weet ik uit ervaring, want ik ben ook op zoek in die hoek en wordt niet gevraagd ivm te weinig ervaring)

iig wat je ook kiest en gaat doen, veel succes!
Met citaat reageren