Los bericht bekijken
  #1  
Oud 8 april 2011, 13:08
rafjen rafjen is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 april 2011
Berichten: 5
rafjen is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief intercedent (Nederlands als 2e taal)

Hallo allemaal,


Ik ben buitenlander die jullie hulp en tips heb nodig. Mijn Nederlands is het nog steeds op basis niveau vandaar ik hoop voor jullie begrip hiervoor. Ik wil graag solliciteren voor functie intercedent die vooral met Poolse uitzendkrachten gaat werken en ik wil een mooie en nette sollicitatie brief maken. Ik heb al hem gemaakt maar door mijn grammatica fouten en sommige heel primitieven zinnen durf ik hem nog nergens verzenden. Ik hoop dat iemand kan mij helpen om die fouten te corrigeren en normale brief van maken…

Met deze wil ik graag mijn belangstelling tonen om jullie nieuwe collega te worden en voor functie intercedent te solliciteren in uw uitzendorganisatie. Door veel jaren ben ik naar Nederland gekomen om heel veel verschillende werkzaamheden uit te voeren maar pas laatste 5 jaar ben ik hier voor lange tijd en woon in Nederland. Sinds tijd dat ik in Nederland werk winst ik ervaring op veel gebieden en leerde me veel maar pas werk op het kantoor bracht me het meest satisfactie.
Op dit moment ben ik werkzaam bij een bedrijf die zich bezig houd met verkopen van computer onderdelen. Ik werk in functie van magazijn medewerker en chauffeur. De doelstelling dat ik voor deze baan heeft gekozen was nieuwsgierigheid om iets anders proberen en alleen tussen Nederlanders kunnen werken om mij Nederlands te verbeteren. Na loop van de tijd is er gebleken dat het niet voor mij is , dat ik met mensen moet associëren en niet op een plek blijven zitten. Vandaar zou ik graag alweer als intercedent willen werken.
Ik ken de problemen van de mensen omdat ik ben zelf door veel jaren als uitzendkrachten gewerkt en heel vaak heb ik me in hun situatie geplaatst wat hielp me veel zaken op te lossen en goede kontact met mensen te houden.
Als Intercedent was ik verantwoordelijk voornamelijk voor goeie relatie met opdrachtgevers, dagelijks werk planning te organiseren en ook vervoer voor uitzendkrachten regelen. Bovendien er hoorden nog veel andere taken tot mijn werkzaamheden zoals administratieve dingen en wekelijks werk uren bij te houden. Verder ben ik heel vaak buiten geweest om klant te bezoeken, met team leiders of uitzendkrachten te praten.
Ik beschouw mezelf als een ambitieus persoon, bevoegd en vertrouw die altijd zijn doelstelling wil bereiken, dardoor ben ik ook heel koppig in de positieve zin. Ik houd niet van verveling en dankzij mijn humor en optimistisch houding was ik altijd ?????(populair?? Dol op??)? (in het gezelschaap van collega’s)???. Daarnaast ben ik ook creatief en kan tegen de stress wat belangrijke vaardigheid voor deze functie is.
Ik wil me verder ontwikkelen en niet blijven in een plek , werken in leuke omgeving en in gezellig sfeer. Ik hoop dat allemaal bij jullie kunnen vinden
Ik hoop dat met mijn positieve instelling kan ik goed jullie team versterken
Met grote belangstelling wacht ik op jullie reactie..
Met citaat reageren