Los bericht bekijken
  #1  
Oud 19 april 2016, 22:35
DePapegaai DePapegaai is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 april 2016
Berichten: 4
DePapegaai is on a distinguished road
Question Opleiding uit het CV laten?

Beste tijgers,

Ik ben aan het piekeren over wat ik moet doen met mijn cv.
Recentelijk ben ik afgestudeerd van een HBO opleiding. Daarnaast heb ik altijd gewerkt in mijn vakgebied. Ik was opzoek naar uitdaging en die kon ik in mijn huidige functie niet vinden. Na veel gesprekken met mijn toenmalige leidinggevende heb ik besloten om een master te gaan volgen aan de universiteit om meer kans te maken op de functie die ik wel ambieer.

Nu ben ik getipt door mijn oud-werkgever om te reageren op een soortgelijke functie bij een andere organisatie waar ik vrijwel direct voor in aanmerking zou komen (qua functie eisen).

Echter, die baan is nu fulltime en ik studeer officieel fulltime aan de universiteit. Ik heb besloten dat als ik op gesprek mocht komen (en zou worden aangenomen) om die opleiding per direct te staken/stoppen/on-hold te zetten.

Alleen.. mijn cv wat ik bij mijn motivatiebrief wil toevoegen heb ik staan dat ik nu bezig ben met mijn studie. Ik ben aan het twijfelen om mijn (vervolg) studie eraf te laten zodat het lijkt dat ik nu enkel bezig ben met mijn parttime bedrijfje óf zou ik toch het op mijn cv laten staan met het risico dat ik niet in aanmerking kom (bij de eerste screening van de cv's) omdat ik niet fulltime beschikbaar ben?

Met vriendelijke groet,

DePapegaai
Met citaat reageren