Los bericht bekijken
  #3  
Oud 9 augustus 2010, 21:20
mocro
Gast
 
Berichten: n/a
Wink Re: Ik weet niet wat ik later in de toekomst wil worden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lady nepo Bekijk bericht
Hallo, ik ben een meisje van 16 jaar.
Nu heb ik mijn V.S.B.O geëindigd. Mijn volgende stap is naar HAVO, de profiel Natuur & Gezondheid. Waarom want ik houd van scheikunde. Maar mijn grootste probleem is dat ik echt niet weet wat ik later wil worden.
Dit zijn al mijn plannen van wat ik in de toekomst wil worden;
1)Dierenarts
2)Fysiotherapie
3)Dierenartsassitent
Maar ik ben niet zeker van me zelf of ik klaar ben om zulke werken te doen. In de toekomst wil ik 40uren per week werken, hoeveel mijn inkomst moet zijn weet ik niet. Ik wil ook niet lang meer studeren. ik moet nu zeker 2 jaar HAVO doen en dan 2 jaar VWO. Maar na VWO wil ik maximaal 6 jaren studeren en niet meer.
Denk iemand dat ze me kunt helpen met zulke vragen of iets anders om definitief te zeggen dat dit soort werk is geschikt voor jou.
Bedankt van van te voren voor je steun.
Ik weet ook niet wat ik later wil worden maar,weet je ik ben nu 15 en doe me best om er over na te denken wat ik latwr wil worden alleen in weet het nog niet dus daar zit ik mee vast soms zeg i dat ik een assistent van iets wil worden maar weet je ik weet het echt niet maar ja??
ik vindt het wel goed dat jij het al weet wat jij zo een beetje wil worden maarja.
Ik gaa het hierbij laten
Xx
Met citaat reageren