Los bericht bekijken
  #10  
Oud 4 september 2012, 22:51
SteenbergenConsultancy SteenbergenConsultancy is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2012
Berichten: 51
SteenbergenConsultancy is on a distinguished road
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qwendelyn Bekijk bericht
Ik wilde even reageren omdat dit voor mij zo herkenbaar is.

Ik ben na verschillende opleidingen (begonnen in de zorg en daarna administratief) tercht gekomen bij verschillende uitzendbureau's. Na verschillende banen die het allemaal niet waren, ben ik op mij 30e weer opnieuw naar school gegaan, en heb de opleiding SPW met succes afgerond. Heb daardoor toen een baan in de kinderopvang gekregen. Het werken met kinderen was alles voor me totdat ik er achter kwam wat ik moest doen voor het bedrijf om maar klanten te behouden. Dat was LIEGEN, iets wat ik niet kan en niet wil dat is tegen mijn principe's in. Open en eerlijkheid staan bij mij hoog in het vaandal. Na de zoveelste baan in de kinderopvang en een bedrijfsongeval ben ik door beïndiging van mijn contract via rechtwege thuis komen te zitten. Na verloop van tijd kreeg ik geen uitkering meer dus ik moest iets gaan doen, je fincïele verplichtingen en zorg voor je gezin gaat toch door. Ik ben toen gaan werken als postbezorger en was toen lekker buiten en meestal wel in contact met mensen die het waarderen wat je doet. Doordat het post bezorgen te zwaar voor me werd i.v.m. medische klachten heb ik toen besloten om weer een baan op kantoor te gaan zoeken. Dit is me gelukt maar nu zit ik overspannen thuis omdat het me allemaal te veel geworden is en "ik niet meer wat wat ik nu wil".
Ik hoop hier snel weer uit te komen met de juiste steun en vertrouwen van mensen die wel in mij geloven en dat ik zal vinden wat ik zoek.
De juiste baan waarin ik gewaardeerd wordt om wie ik ben en dat ik daar mijn voldoening uit kan halen.

Bedankt voor jullie luisterend oor.
Bedankt voor het delen van je verhaal. Dit soort situaties zijn altijd erg vervelend. Wel valt het me op dat je niet bij de pakken neer gaat zitten en pro-actief je situatie probeerd te verbeteren: top!

Ik heb je ook even een PM gestuurd.
__________________
Ontdekken van je kwaliteiten? Twijfel over je loopbaan of ontwikkelingen op je werk?
Begeleiding en coaching van Steenbergen Consultancy kan je daarbij helpen! Bezoek de website voor meer info.

Ook te vinden op Twitter
Met citaat reageren