Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 september 2009, 20:32
SjaccoPopino SjaccoPopino is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 september 2009
Berichten: 2
SjaccoPopino is on a distinguished road
Standaard Graag feedback op open sollicitatiebrief

Onlangs heb ik een erg interessante vacature gezien die mij erg aansprak. Echter was deze vacature voor een locatie die voor mij helaas net niet goed bereikbaar is. Echter heeft het bedrijf ook een vestiging in de stad waar ik woon. Daarom wil ik graag een open sollicitatie sturen voor dezelfde functie bij de locatie van het bedrijf in de stad waar ik woon. Onderstaand is de brief die ik tot nu toe opgesteld heb, graag ontvang ik feedback. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite!


Betreft: open sollicitatie [functie]


Geachte mevrouw [xxxx],

Toen ik de vacature voor [functie] te [andere locatie] las, vond ik het meteen jammer dat de vacature niet in [locatie] is. Maar wat niet is, kan altijd nog komen. Dus bij deze wil ik graag wil ik solliciteren naar de functie van [functie] te [locatie].

Het geven van persoonlijke aandacht, het uitstralen van plezier en het leggen van verbinding met de gast zijn eigenschappen waarover ik dankzij mijn HBO-opleiding aan de Hoge Hotelschool te Maastricht in ruime mate beschik. Deze functie sprak mij dan ook direct aan vanwege de hoge focus op gastvrijheid. Verder ben ik door mijn langdurige werkervaring als verkoopmedewerker, alsmede dankzij mijn opleiding, gewend om in een proactieve rol met gasten om te gaan. Daarnaast beschik ik over goede communicatieve vaardigheden en ben ik zeer service- en gastgericht.

Werken bij [bedrijf] lijkt mij een geweldige ervaring vanwege de hoge mate van gastvrijheid en de klantcontact. Ook spreek de locatie [locatie] mij erg aan vanwege de combinatie van oud en modern. Graag zou ik dan ook de mogelijkheden om aan de slag te gaan bij [bedrijf/locatie] in een mondeling gesprek verder willen bespreken. Ik hoop snel iets van u te vernemen.

Met vriendelijke groet,


[naam]

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren