Discussie: Juiste keus?
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 12 september 2006, 10:02
Isabelle's schermafbeelding
Isabelle Isabelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2005
Berichten: 90
Isabelle is on a distinguished road
Standaard Re: Juiste keus?

Hmmm, aan die organisatie valt voor jou niet zoveel te doen lijkt het. Wat je in elk geval kunt doen is blijven vragen naar de lijnen en de plannen, betrokken op jezelf: "Wat verwacht jij dat ik ga doen de komende tijd en hoe past dat in de visie van de organisatie?" Probeer niet voor de organisatie alles helder te krijgen maar alleen voor jezelf, dat is concreter en overzichtelijker.

Dat van die "steek" vraagt om een goed feedbackgesprek want dat moet uit de wereld.

Wat betreft de andere 2 punten:
Welke kenmerken van het werk die je aanvankelijk aantrokken zijn er ook daadwerkelijk te halen in je huidige baan? Maak een prioriteitenlijstje van die kenmerken en check of het belangrijkste gerealiseerd wordt.
En de 2e: hoeveel ruimte is er in je huidige werk precies voor die vaardigheden? En, worden die ook hoog gewaardeerd? Of is het klanten binnenhalen voor de organisatie een veel belangrijkere vaardigheid?

Lang, lang geleden heb ik ook eens als intercedente gesolliciteerd bij Randstad, precies vanuit die drijfveer die jij noemt, mensen een plek geven op de arbeidsmarkt. Fout! Daar ging het Randstad echt niet om. Blij dat ik ben afgewezen....

Tot horens,
__________________
Isabelle
Projectleider Carričretijger

www.helderenwijzer.nl
Met citaat reageren