Los bericht bekijken
  #18  
Oud 25 oktober 2006, 22:04
Schandalig Schandalig is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 17
Schandalig is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief politie

Deze sollicitatiebrief wordt eigenlijk alleen nog bekeken. Ik mag sowieso al meedoen aan de selectie die komen gaat. Als eerste staat mij de sporttest te wachten... Als ik die niet haal val ik af, anders krijgt ik een taaltest en als ik die haal ga ik automatisch al op gesprek bij het korps. Het heeft dus eigenlijk niet zoveel nut om dat neer te zetten.

Misschien dat ik iets neer kan zetten van dat ik hoop met de selecties zo ver te komen dat ik mijn cv en brief toe kan lichten. Nouja ik denk dat ik het maar zo laat... Ik doe hem namelijk morgen zéker op de post, omdat hij dan nog ruim op tijd binnen komt. Ik had namelijk 2 weken de tijd.

Dus je mag als je dat graag doet mijn cv nog bekijken, alleen zit ie dan al wel op de post

Bedankt voor je tips, daar ga ik zeker nog wat aan hebben in de toekomst. Net als aan meer topics hier op het forum.

Je PZ-boeren topic kan ik overigens niet vinden, ook niet met de zoekfunctie...

Eindredacteur of een soortgelijke baan lijkt me ook heel erg leuk. Vorig jaar stond ik ingeschreven voor communicatiemanagement in Utrecht (ik ben dit jaar gezakt voor 6 vwo dus vandaar dat ik nu nog tijd heb om aan deze selecties mee te doen)!
Met citaat reageren